ey can!..
biz nasıl istersek hayat bize onu sunar...


10 Kasım 2009 Salı

ATATÜRK'ÜN SEVDİĞİ ŞARKILAR

BÜLBÜLÜM ALTIN KAFESTE

Bülbülüm altın kafeste

Öter aheste aheste

Ötme bülbül yarim haste

Ah neyleyim şu gönlüme

Hasret kaldım sevdiğime

Ben sana dayanamam yarim ben sana aldanamam

Ben sana dayanamam yarim ben sana katlanamam


Bülbülleri har ağlatır

Aşıkları yar ağlatır

Ben feleğe neylemişim

Beni her bahar ağlatır
SENDEKİ KAŞLAR
Sendeki kaşlar bende de olaydı vay

Kaşları senden rastığı benden

Ela gözlü küçük hanım da

Ayrılamam ben senden


Sendeki gözler bende de olaydı vay

Gözleri senden sürmesi benden

Ela gözlü küçük hanım da

Ayrılamam ben senden


Sendeki saçlar bende de olaydı vay

Saçları senden tarağı benden

Ela gözlü küçük hanım da

Ayrılamam ben senden
FİNCANI TAŞTAN OYARLAR
Fincanı taştan oyarlar balam oyarlar

İçine bade koyarlar

Sen bize gelme duyarlar balam duyarlar

Sen kimin canısın canı

Sen yine doldur fincanı


Fincanı rafa dizerler balam dizerler

İçine bade süzerler

Sen bize gelme sezerler balam sezerler

Sen kimin canısın canı

Sen yine doldur fincanı


Fincanın dibi düz olur balam düz olur

Sen bize geleme söz olur
Bir kadeh bade az olur balam az olur

Sen kimin canısın canı

Sen yine doldur fincanı
MAYADAĞDAN KALKAN KAZLAR

Maya dağdan kalkan kazlar

Al topuklu beyaz kızlar

Yarimin yüreği sızlar  
Eğlenemem aldanamam

Ben bu yerlerde duramam

Vardar ovası Vardar ovası

Kazanamadım sıla parası


Mayadağ’ın yıldızıyım

Ben annemin bir kızıyım

Efendimin sağ gözüyüm

Eğlenemem aldanamam

Ben bu yerlerde duramam

Vardar ovası Vardar ovası

Kazanamadım sıla parası
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...