ey can!..
biz nasıl istersek hayat bize onu sunar...


13 Mayıs 2012 Pazar

canlarım benim...


    FERDA
F eryadım içimde olmuş bir sancıyla
E sir kalmış yüreğim senin sevgine
R engi eladır derdimin:) acısıyla tatlısıyla
D erdimin zehri de sendendir devası da sendendir
A nnem benim tek mabedimdir...
(k.çetin)

 


  Anne Olmak
"Dünyada öğretilen tüm bilgilerin hiçbiri bize, bir ananın bakışının bir kelimesinin verdiği sevgiyi anlatamaz."

 "Çok özel bir an"dı anne olduğum dakikalar.
 Hiç tatmadığım,
Anlatmak için sözcüklerin yetmediği yepyeni bir duygu ile tanışmıştım.
Müthiş bir içgüdü ile sahiplendiğim çocuklarım,
Varlıklarıyla o kutsal anneliği tattırmışlardı bana.
Asıl şaşırdığım,
Sabrımın, fedakârlığımın, dayanıklılığımın sınırlarındaki inanılmaz artıştı.
Aslında hepsi,
Yavrularımı kucağıma aldığım andan itibaren ayrılmaz parçam oldukları hissi ile,
Anne-çocuk arasındaki olağanüstü ilişkinin gücünü gösteriyordu.
Koşulsuz sevginin ve anne şefkatinin berraklığında,
Kanıyla can bulup benzersiz sevgisiyle hayata tutunduğum anneciğimin sevgi dolu yüreğinden,
Sevgi dolu bir yürekle her gün yeniden yaşıyorum anneliğimi.
Her gün yeni bir "ben" keşfediyorum öğrendiklerimle.
Onlarla farklılaşan, değişen düşüncelerimle.
Birbirinden apayrı özelliklere sahip bireyler olarak saygı duyuyorum öz benliklerine.
Bana annelik tecrübesi yaşatan,
Günden güne biraz daha güçlü, biraz daha sabırlı olmayı öğreten canım çocuklarıma teşekkür ediyorum.
Ferda Balkaya Çetin


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...