ey can!..
biz nasıl istersek hayat bize onu sunar...


24 Ekim 2013 Perşembe

La - Le


La
- Le

her nefes
bir sese eklendi
her ses bir düşünceye
büyüdüm ben

sıkıldım kendimle konuşmalarımdan
bir arpa boyu yürüdüğüm mesafe
ah benim kehribar kokulu yalnızlıklarım/La
 didiştiğim iç hesaplaşmalar
söyledi, söylendi, duydum, unutmadım
 bir kraliçeye yakışan alınganlıkla mağrur
 suskularım ördüğüm sabır
her gün bir parça sen oluyorum anne.

iyi ki sevinç çiziyorsun gözpınarlarıma her gün
 ey çocuk! yüzüm, henüz yazılmış lirik bir şiir
 yankısı kamaşan gözlerimle büyür; büyür ayak sesim/Le
 sesim, nefesim, iç sesim
yaprakları rüzgârla dans eden iğde çiçeği gibiyim
 yakışır yaz akşamlarına zarafetim ve yüreğim

 doğrudur aklımdan geçenler yakalarım ritmini
som ipekten güneşin. Temmuz! iğde çiçeğim!

ah benim kehribar kokulu yalnızlıklarım/La
 didiştiğim iç hesaplaşmalar
yankısı kamaşan gözlerimle büyür; büyür ayak sesim/Le
sesim, nefesim, iç sesim

susmalı artık…  ruhumdaki aşk; ‘sanma’larım
alınganlıklarım.

ferda balkaya çetin
Ekin Sanat / Ekim 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...