ey can!..
biz nasıl istersek hayat bize onu sunar...


25 Kasım 2008 Salı

ÖZEL BİR İNSAN

"İnsani değerlerin, anlayışın, kibarlığın ve mesleğine olan saygın tartışılmazdı. İyi ki babamsın."

Zamansız ayrılışındı beni bu kadar derinden üzen.
İçime akıttığım sessiz gözyaşlarımdandı ara sıra hüzünlenmelerim. Dinmeyen bir sızı bitmeyen hasretindi yüreğimdeki.
Son sözünü söylememiştin henüz öğrencilerine ve bize.
Birlikte oynarken satrancı usta öğreticiliğinle başarının güzelliğini tattırmıştın bana yenilerek.

Fakat ölüm denen yenilgide dirençli olmayı öğretmemiştin henüz.
Bir tek sevgi imiş akıp giden zamana dayanabilen. Yaşamın uzunluğu hiç değil.
Geride bırakılanlarmış önemli olan.

Doğruluğun, dürüstlüğün, görev aşkın, eğitim camiasındaki itibarın, prensiplerinmiş seni AHMET BALKAYA yapan.
Bilsen ne çok özlüyorum seni.

Ne çok babacığım...


Canım babacığımın nezninde
ebediyete intikal etmiş,
VE
Kendisini mesleğine adamış,
yüreği insan sevgisiyle dolu tüm öğretmenlerimizin
bu anlamlı , özel gününü içtenliğimle kutluyor sevgiyle kucaklıyorum!...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...