ey can!..
biz nasıl istersek hayat bize onu sunar...


16 Ağustos 2013 Cuma

Elf


sen dans ederken  üzerime düşen gün, bir damla kan gibi
batırıyor güneşi. sesinde melodik bir tını
çıkageldin tarihten
biraz ölümsüz biraz insan, dağı ve denizleri bırakıp.
ormanlardan seyre dalarak gökyüzünü, ünledin
doğanın damıttığı müzikle çizdim ben de cennetinin resmini
saçlarımda yakut gözlerim zümrüt.

bir şiir kadar güzeldin sen ve hep on sekizinde. olsun! dur, gitme
yaşamaktan sıkılıp
uzun kışlardan sonra açar kiraz  bembeyaz pespembe dersin sanki bir gelin
doğru zamanlı bir başlangıç. ömrünün kısalığı zıt düşse de seninle
  kar altında yürümek gibidir mis kokularla dalından tek tek dökülen
çiçeklerin.

 gözlerime alaca bir renk sakladım gel birleştirelim sihrimizi 
 zamanı gelmiştir
 en savaşçı halimizle üfleseydik  ihtişamını gizlice mammatusların
 gök gürültüsü, sağnak yağış incitir güzelliğini bilirim
anladım ki bir başka çekincenmiş tılsımın eksileceği
 nefesindeki.

gördüm, bir bakışı nakşeden dökülen inci yıldız yıldız gökyüzünden
durdum. yakıştırdım her soruya bir yanıt her sonuca bir neden

 elf! dilimin ucundaki bu tat saçlarındaki hare. dokunur
sonsuzluk var teninde, yaşamak kırmızı bir rüzgâr ipekten bir şal
sende unuttum ben kalbimi, kalbimde çiğdemler. sana yakın mutluyum.

 elf! zarif ve narin peri hünerini al ve gel. gizle esrarını
 gözlerimin en derin elasına. gözlerindi senin; tatlı içli bakıp
 melodiler söyleyen. bil ki gölgem seninle ak pak ve ritimli ve musikili
iz bırakır. deniz kokulu saçların hangi mevsimden geçersen 

 elf! gerdanına yakışan  iki Lal! olamaz mıydık  seninle?
 tenini okşayan ben
dudağının çocuksu kıvrımında? biliyorum, sen heyecanınla
 gelmiştin
  - biraz ölümsüz biraz insan, dağı ve denizleri bırakıp-
 imgeli
 ama ben sende unuttum  bütün hüzünlerimi.

ferda balkaya çetin
TMOLOS EDEBİYAT / Ağustos 2013

Vikipedi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...